4. Thalassa - PESTI

Un colier închinat Peştilor şi inspirat de soţul meu, născut sub semnul lor. Am încercat, în limita puterilor mele, să redau complexitatea interioară a nativilor Pesti. Cum le arătă şi semnul, sunt o zodie duală şi de multe ori contradictorie. Peştii cum îi ştiu eu sunt puternici, dar sensibili, încăpăţânaţi, determinaţi, neiertători şi îngăduitori în acelaşi timp, timizi, dar siguri pe ei, dar mai presus de toate visători şi devotaţi. Iubesc până la capăt şi dau totul, iar îndrăzneala cu care visează şi încrederea în visele lor e contagioasă până şi pentru cel mai pesimist realist.:) Sunt firi câteodată fragile şi uneori au nevoie de protecţie, dar de cele mai multe ori ajung să o ofere, împreună cu ce mai găsesc ei prin casa sufletelor lor.

Cum spuneam mai sus, am încercat să transpun acest amalgam de calităţi (şi mici defecte) într-un "peisaj" marin, cu alge şi corali împletite în dansul lor acvatic. Colierul este cusut pe piele întoarsă naturală de culoare albastru cu mărgele de nisip Toho în culori marine (albastru şi verde caracteristice zodiei), cu bucăţele de coral chips, perle de cultură ivoire, coral roşu, lapis lazuli, opalit, chrisocolla, sticlă Cehia. Partea inferioară a colierului e cusută pe acelaşi tip de piele, cu un minunat cabochon din coral fosilizat înconjurat de frunzuliţe de sticlă şi perle de cultură. Colierul are spatele din piele întoarsă naturală gri şi se închide cu o încuietoare toggle în formă de frunză.