2. "Ariadna's Moonwell" - VARSATOR









"Zodie masculina de aer, predominant intelectuala (normal..pana si cele mai mari genii au scapari :)) ), mentala, guvernata de planeta URANUS, planeta care sporeste inventivitatea, dorinta de schimbare si noutate, spiritul amical, originalitatea, imaginatia creatoare, spiritul stiintific, nonconformismul, modernitatea, dorinta de schimbare, libertatea, dar si idealismul, utopia, anarhismul, spiritul de revolta, dezordinea, indrazneala, "nebunia". "

"Prietenia Varsatorului este atat de puternica si de ampla, încat se poate extinde asupra întregii omeniri, deci acesta ar putea fi persoana cea mai potrivita pentru a se apropia de cei care au nevoie de un ajutor. Este original prin excelenta, original pana la excentricitate." -- acest citat a fost cel care m-a impins sa aleg chihlimbarul ca parte a compozitie mele. Modul in care in rasina raman conservate fie insecte, fie frunzulite , fie orice aduce vandtul in acel moment, ar putea "materializa" cu usurinta prietenia oferita de Varsator , un fel de "Friends 'till the end". Si ca exemplu mi-au venit in minte verisoara mea (o varsatoare) si Oana(vecinuta de la 8) , 2 prietene de cat erau foarte mici pe care facultatea nu le-a despartit(chiar daca una e ceva mai departe de casa si cealalta nu), 2 prietene mereu dornice sa "imparta " o cafea la orice ora din zi (mai ales verisoara mea care nu refuza o cafea ..never..EVER). Deci categoric nativul este simbolul fraternitatii si egalitatii dintre oameni, a cunoasterii lumii, a extinderii perspectivelor.
Printre altele chihlimbarul , fiind o piatra specifica zodiei, are si efecte benefice :
-piatra a norocului, a frumusetii, o piatra a dragostei adevarate, ajuta la gasirea sufletului pereche
-purifica organismul, mintea si spiritul
-deschide fluxurile energetice
O alta piatra care aduce beneficii purtatorilor nascuti sub acest semn este turcoazul; printre aceste beneficii se numara:
-puternic rol protector impotriva oricaror pericole si riscuri
-protejeaza impotriva accidentelor si violentei (jaf, furt, atac)
-noroc, succes financiar, prosperitate
-bunavointa, calm, liniste sufleteasca si echilibru emotional
-PRIETENIE SI LOIALITATE, comunicare si intelegere.
Anotimpul caracterietic acestui semn este primavara , pe care am incercat sa o redau princ ele cateva floricele cu care "ninge" primavara.
Citind si incercand sa desifrez misterele acestei zodii , am ajuns la Profesii : Aviatie, aeronautica, stiinta si tehnica, electronica, electrotehnica, automatica, informatica, tot ce e legat de internet, comunicatii moderne, telefonie, telecomunicatii, cai ferate, cai aeriene, mass-media, audio-vizual, mass-media, cinema, publicistica, invatamant, cercetare moderna, inventica,fizica, marketing, genetica, actiuni umanitare, astrologie, literatura SF, politica asistenta sociala (fundatii). Si dupa aceasta insiruire am facut imediat o legatura (in mintea mea sub forma unei schite cu sagetute) pe care incerc sa o redau :
Adriana(verisoara mea) + 13 Feb ---->Varsator --->profesii specifice: electrotehnica + si mai mult "electro" --->Adriana inginer licentiat , ceva cu electro + master in domeniu(in progress) => MINDBLOWN!! 
Practic primul moment din viata mea in care nivelul meu de "credinta " in astre si in zodii a crescut cu + 1.
O precizare , pe care sunt nevoita sa o fac, este referitoare la titlul setului. Lasand la o parte semnificatia mitologica a numelui Ariadna(Ariadne) - vezi Wiki - , l-am folosit mai mult ca o anagrama a numelui pe care il poarta verisoara mea ( Adriana), Varsatorul meu "ca la carte", pe care o pot regasi cu usurinta in tot ceea ce e specific acestei zodii.



Materiale folosite :
-cabochoane chilimbar (2cm si 3cm) , "lacrimi" de turcoaz, critale biconice de sticla (nuanata topaz)
-lantisoar si alte accesorii metalice :cupru.
-incuietoare "S" decorata cu un chips de turcoaz.
-elemente modelate in pasta polimerica , pictate cu culori acrilice si lacuite pentru protectie.



Dimensiuni :
-cercei cu clips : ~5.5cm
-colier : ~45 cm
-pandantiv: 6 x 3.5 cm