1. Snowdrops - CAPRICORN - Decoratiuni

Capricornul este o zodie feminina de pamant guvernata de planeta Saturn, planeta care sporeste spiritul practic, dorinta de securitate pe toate planurile, diplomatia, seriozitatea, perseverenta, dar si incapatanarea, pesimismul, conservatorismul si rigiditatea. Verbul caracteristic: a folosi, metal caracteristic: plumbul.
Dintre personalitatile zodiei am ales-o pe nimeni alta decat.... sora mea mai mica:) Ii place iarna, zapada, dar si zilele acestea pline de neprevazut de la sfarsitul iernii cand natura parca vrea sa revina la viata, dar totusi Baba Dochia mai are cateva cojoace de scuturat, zilele acelea cand ies din zapada sau din pamantul inghetat ghioceii timizi. 
Astfel am decorat o caseta pentru bijuterii cu frumosii ghiocei, am folosit tehnica decoupage, lacuri de crapare, patina de invechire, vopsele acrilice, la care am adaugat ghiocei modelati manual din lut polimeric (fimo), frunzulite de un verde crud primavaratic si pietre semipretioase specifice zodiei: cristal de stanca, fluorit, onix si jasp. Prin aceste chipsuri de semipretioase am incercat sa refac efectul pamantului - onix si jasp - acoperit de zapada sau gheata - cristal de stanca si fluorit.
Dimensiunile cutiei sunt 15x10x5.5cm.