7. Suflete îngemănate - CAPRICORN (Bijuterii)


Suflete îngemănate


Un colier inspirat de 2 Capricorniţe, surori gemene, prietenele mele de 20 de ani, ce împreună îl întruchipează perfect pe cel descris de zodiac: feminine, cu picioarele pe pământ, ambiţioase, sârguincioase şi muncitoare... Poate au şi câteva defecte, dar prea puţine ca să le menţionăm... 
Colierul meu încearcă să surprindă câteva din caracateristicile de mai sus, dar în principal este făcut să le mulţumească pe cele 2 muze. Deşi culoarea energizantă pentru Capricorn e considerată negrul, nu l-am folosit decât foarte puţin în colierul meu. Este o zodie de Pământ şi am folosit culori "pământeşti", dar cu mai puţin negru, pentru că nu se încadrează printre preferatele Capricoarnelor mele. În schimb am gândit un model mai primăvăratic, cu 2 floricele vesele ca ele, cu "liane" verzui, ce urcă mereu mai sus, ca şi "coarnele" colierului. 
Materialele folosite sunt opal natural roz, granat, mărgele Toho şi mărgele de sticlă Cehia, toate cusute pe fetru dublat cu piele întoarsă fină neagră.