4. Aventura Rustica - SAGETATOR




Materiale utilizate: cutie lemn, decupaj, hârtie pentru decupaj, vopsea acrilică, lac de protecţie, seminţe de grâu, porumb, fasole, anason, felii din lemn, chips-uri de turcoaz, cristal de stâncă, turmalină roz şi verde

Tatăl meu este Săgetător, născut pe 4 decembrie. Deşi am simţit întotdeauna la el o seriozitate, o sensibilitate aparte, o căutare necontenită a noului, a frumosului, o dorinţă permanentă de a se perfecţiona, de a încerca lucruri noi, de a descoperi înţelesuri ascunse în lucruri, fenomene sau cărţi de istorie, nu m-am gândit niciodată să îl compar cu trăsăturile din zodiac. Citind însă despre dorinţa de libertate, spiritul de aventură, interesul pentru domeniile idealiste ale vieţii şi mai puţin pentru cele practice, caracteristice nativilor, m-am oprit şi m-am întrebat dacă tatăl meu şi-a putut afla fericirea şi mulţumirea în profesia sa de agricultor, inginer zootehnist, apoi fermier. Şi mare mi-a fost bucuria să găsesc aceste ocupaţii printre profesiile recomandate Săgetătorilor. Mi-am dat seama că asta este aventura tatălui meu, făcută cu pasiune şi seriozitate, ca orice lucru pe care îl face. Nu s-a cantonat niciodată pe căi bătătorite, s-a perfecţionat întotdeauna prin lectură, de la ziare la beletristică, istorie şi tratate de agronomie, a încercat să aducă întotdeauna ceva nou în gospodărie, în grădină sau pe ogor, rase noi de orătănii şi soiuri şi hibrizi noi de plante. Este omul bun la toate, darnic, modest şi sensibil, deşi poate părea reţinut, rece şi posac.
Cu picături de suflet în fiecare element decorativ, am lucrat această cutie prin tehnica decupajului cu hârtie specială şi şerveţel, vopsea acrilică, lac de protecţie, seminţe de grâu, porumb, fasole, anason, felii din lemn, chips-uri de turcoaz, cristal de stâncă, turmalină roz şi verde. Un cocoş stăpân pe ograda sa frumoasă plină de roadele pământului drag.
Cutia are latura de 16,5 cm şi înălţimea de 8 cm.