9. Royal Flavour - zodia SAGETATOR

 

 


Am realizat un set deosebit care intruneste tehnici si materiale atat de diferite prin textura, dar care se armonizeaza perfect.
Am inceput de la lanita impaslita manual cu acul, apoi am brodat albastrele delicate iar la final am imbracat o frumoasa lacrima lapis lazuli in margele toho (prin tehnici ca: peyote, brick stitch, fringe), astfel setul a capatat o nuanta care aduce a roialitate, demn de sagetatorul nostru demn, altruist, generos.
Nativul nostru este o fire mai libertina, de aceea am vrut ca acest colier sa fie lejer si sa aiba in componenta sa multe pietre semipretioase benefice. Am presarat chipsuri calcedonie, lapis lazuli,turmalina - disc si margele de 4 mm, angelit de 8 si 4 mm, calcedonie de 6 si 4 mm.
Am folosit multe margelute toho cristaline R11 si R15, margelute de nisip albastre care adauga acestui set un efect deosebit, roial.
Am incheiat colierul cu lantisor argintiu, cu incuietoare argintata si am asortat o pereche de cercei finuti cu surub realizati din sarma argintata si margele de calcedonie de 4 mm.